Lidl bruska

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 24 14:04:23 CET 2012

Ja ji nemam, ale dival jsem se na to demonstracni video a docela
me prekvapilo, jak tam pri vrtani dreva silne poklesly otacky.
Skoro bych rekl, ze je ten motor na tohle pouziti trochu slaby.

Mam snad z Makra za zhruba stejnou cenu podobny nastroj,
ale na 230V. Tam pisou 135W a opravdu sluchem pri bezne
praci zmenu otacek prakticky nepoznam. Maximalku to ma 35 tis.
Faktem ale je, ze k tomu za tu cenu nebyla ta sada nastroju.

PL

***********************************

From: "Raven" <raven na wo.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 24, 2012 1:43 PM
Subject: Re: Lidl bruska

Asi takhle. Napajec je pouhe trafo a dvoucestne usmerneni bez filtru.
Multimetr ukazuje 16Vss a oscilo cca 20V spicka. Odber jsem meril na
zdroji AUL 310 na 12V:

                         naprazdno     plne zatizeni
nastaveni otacek 5000 cca 70mA          230mA
                 20000    330mA >2A (problikava proudova ochrana)

Tzn., ze s napajecem pocitejte vyssi proudy.

Na 12V je to polopouzitelne, na "5000" ot. to zastavite malickem. Abych
dosahl pocitove (sluchove) stejne otacky jako s napajecem je treba dodat
cca 16-18V

S pozdravem Raven