EM4102 vs. EM4001

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Leden 24 13:45:10 CET 2012

Muzete poslat odkaz na tu ctecku, u ktere se pise, ze je pro EM4001 ?
Co jsem kdy videl a pouzival, tak vsichni vyrobci, pokud uz o EM4001
vubec mluvi, tak to uvadeji prakticky jako synonymum pro EM410x.

PL

**************************************

From: "Pavol Orszagh" <porszagh na centrum.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, January 24, 2012 12:02 PM
Subject: RFID: EM4102 vs. EM4001

Zdravim,

mam RFID karty (EM4102) a potrebujem k tomu citacku na USB. Ako som hladal, tak citacky, ktore sa mi "viac" pacia ( a nasiel som ich podstatne viac ) podporuju EM4001. Nasiel som nejake info, ze 4102 je spatne kompatibilne s 4001, ale to sa tyka asi len tagov. Mozete mi poradit, ci je mozne na karty 4102 pouzit citacku pre 4001 alebo je nutne mat citacku specialne pre 4102 ?
Vdaka.
p.o.