LC etikety (trapas v Tescu )

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Úterý Leden 24 09:27:15 CET 2012

Já osobně bojkotuju Tesco od doby, kdy jsem zjistil, že si za patentní
láhev od Bernarda účtují 10Kč zálohu a v automatu na vracení lahví mají
nastaveno 7Kč. Jak zjišťuji, tak tuto zlodějnu mají naprogramovanou
stále, tj. asi tak 18 měsíců po tom, co jsem poprvé chytil zaměstnance
Tesca pod krkem a dožadoval se dalších 30Kč. Pak jsem to ještě zopakoval
několikrát a řekl bych, že víckrát, než je v našem Tesku zaměstnanců. Z
toho vyvozuji, že mi někteří z nich lhali do očí víckrát. O takový
podnik nemám zájem.

Pavel Krafčík