Kde koupit drat/lanko s izolaci do 280C?

pyjan pyjan na tiscali.cz
Pondělí Leden 23 22:40:08 CET 2012

Kabely jsou ještě z doby, kdy se fabrika  jmenovala Kablo Vrchlabí a.s.
Instalovali jsme přívody k topným tělesům v prostorech kde bylo přes
300°C a funguje to dodnes 15let bez problému. Fakt je, že vysoká teplota
se tam vyskytuje jen při vyfukování v poměru 10minut ku 20 minutám.