OT (mirne): rozvody v dome (bylo: Re: Dlouhe rozsveceni zarivek)

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Pondělí Leden 23 20:46:48 CET 2012

Pro studenou vodu to neni kriticke, izolovat napr. Mirelonem se musi take,
aby se nerosila a male dilatace vezme ta izolace. Horsi je tepla, tam je
treba brat v potaz, ze rozdil teplot muze byt az 80 stupnu. Smrsteni je
male, protoze trubku zazdivate studenou a izolace to dokaze absorbovat.
Horsi to ale je pri zahrati viz nize. Rozhodne se vyplati v rovnem useku
delsim jak tri metry udelat jednoduchou U dilatacni smycku ze ctyr kolen a
na ni pouzit silnejsi izolaci. Na dilataci je treba myslet take pri pouziti
ruznych fixacnich objimek.
Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: Vláďa Anděl
Sent: Monday, January 23, 2012 7:31 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT (mirne): rozvody v dome (bylo: Re: Dlouhe rozsveceni
zarivek)

U plastu počítejte dilataci 5mm/m i víc, podle teploty.Tady si stáhněte
manuál
http://www.fv-plast.cz/ke-stazeni/katalogy-letaky-navody
Ono snat až tak nevadí, když se trubka ohřeje. Pokud je v miralonu,
nějak se vyvlní. Ale varujou před tím zazdít jí a pak do ní pustit
studenou vodu. Může se ve sváru utrhnout.