OT (mirne): rozvody v dome (bylo: Re: Dlouhe rozsveceni zarivek)

Pondělí Leden 23 19:31:52 CET 2012

U plastu počítejte dilataci 5mm/m i víc, podle teploty.Tady si stáhněte
manuál
http://www.fv-plast.cz/ke-stazeni/katalogy-letaky-navody
Ono snat až tak nevadí, když se trubka ohřeje. Pokud je v miralonu,
nějak se vyvlní. Ale varujou před tím zazdít jí a pak do ní pustit
studenou vodu. Může se ve sváru utrhnout.