Podlahova svetla

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Leden 23 19:22:37 CET 2012

Jde o úplně něco jiného - to, jak je nakresleno to schéma. Odpor má být
paralelně ke svítidlu, aby se eliminoval střídavý proud tekoucí
kapacitou vypínače a vedení k němu (viz zmínka o "prosvěcování").

To, co tam nakreslili, je neidentifikovatelné a nikdo to neřeší ani teď,
ani před tím, než to zveřejnili na webu. Kdyby šlo o složité schéma,
pochopil bych chybu skrytou kdovíkde, ale tohle?

---
Jirka