Identifikace SMD

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Leden 23 18:56:23 CET 2012

Tak nafoceni uz jsem absolvoval - to pouzdro je v te jedne casti trochu
poskrabane - takze nic vic byste nevykoukal.

Ani tak neslo o nejakou nahradu (zarizeni funguje) jen doplnuji zasoby a
jelikoz se zarizenim ted neco podnikam tak me zajimalo co jsem tam
osadil, protoze ve skladu jsem nemel zavedenej zadnej LL N-MOSFET v
SOT23 - takze tu nekde musi byt zrejme celej pytlicek - jen jsem nevedel
co na nem ma byt napsano.

S pozdravem
Radek Vicek