Dlouhe rozsveceni zarivek

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Pondělí Leden 23 17:51:37 CET 2012

Dne 23.1.2012 17:29, Vláďa Anděl napsal(a):
> Mám dvě místa, kde to mohu tahat po zdi. Vzniknul nám tam malinký
> prostor za komínem - bude tam bojler a stoupačky UT, pak na záchodě dám
> do rohu dekl na zakrytí stoupačky odpadu a u ní půjde voda do horní
> koupelny. Tahám všechno plastem a ten není dobré zazdívat už kvůli
> dilataci. Sice se z PPR trubek dělají podlahová topení, kde to je zalité
> v betonu, ale lepší je to nedráždit.
> Jinak dělal jsem drážku pro stoupačku na antény a jde to flexkou docela
> rychle. Tvárnice mají velké dutiny a řežu jen 2 cm vrstvu betonu. Někdo
> [...]

Nevím, jestli jsem to správně pochopil - já jsem nemyslel stoupačky, ale
trubky k jednotlivým radiátorům. Mám doma kolem 15 radiků, přívodní
trubky jsou měděné, izolované právě kvůli dilataci a zazděné do zdi. Ze
zdi trčí jen dvě příruby, na které se našroubuje radiátor. Stoupačky
jsou zazděné taky, vodorovné vedení je schované pod sádrokartonovým
podhledem v prvním podlaží; rozvody do druhého podlaží jdou stropem
přímo pod radiátor, takže drážka nahoře je jen cca 30 cm vysoká. V
prvním podlaží se dělalo celkem 8 drážek cca 10x8cm, každá 275 cm vysoká
:-) Drážkoval jsem to trochu upraveným starým maflem s připojeným
dílenským vysavačem kvůli neuvěřitelnému bordelu, co se s tím nadělá :-)

JF