OT: pravni vedomi (bylo: Re: LC etikety (trapas v Tescu )

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Leden 23 15:53:32 CET 2012

> no, nejak si nedovedu predstavit, ze jdu s "nekym" do nejaky kancelare a jeste hodinu neco vysvetluju.
> bez pritomnosti policie by se mnou nikdo nehnul !
> u ty pokladny bych na policii klidne pockal, ale cokoliv jinyho,. jedine nasili ...

Přesně tak. Nechtěl jsem se už vůbec vyjadřovat, ale tohle mi nedalo.

Upřesním: kromě toho, že ochranka je morálně vzato "nula" (jak už jsem
napsal), tak z právního hlediska jde o úplně stejného člověka jako je
dotyčný zákazník. Z toho vycházejí všechny další postupy...

---
Jirka