Dlouhe rozsveceni zarivek

Neděle Leden 22 18:25:51 CET 2012

2012/1/22 HW CNCnet.info <hwnews na cncnet.info>:
> Otazkou je zda se z jednoho kusu da usuzovat na celkovou zmetkovitost. Tim
> Osram rozhodne nechci obhajovat.

Moje drobná zkušenost s Osramem: Koupili jsme lustry Massive a dali (=
prodali) nám k tomu úsporky Massive. Krásný velký koule, ale úplně k
nepoužití, po rozsvícení sotva mžouraly a trvalo asi 5 minut, než
zahnaly všechnu tmu pryč z místnosti. Tak jsem je chtěl něčím
nahradit, koupil jsem na zkoušku jednu úsporku Osram, ale chová
podobně i když je to trošku lepší. Putovala do skříně ke dvěma
kamarádkám Massive, kde na všechny tři sedá prach.

Úsporky Philips to nedělaj, sice je poznat, že po zapnutí svítěj míň,
ale ne tak mizerně jako Massive nebo Osram, prostě už je s nima vidět
hned a ne až za dlouhý minuty po cvaknutí vypínačem. Stejně dobře
fungujou i levný úsporky Grundig, co je měli v Bille v akci (už je
nemaj).

Takže za mě Osram taky nebrat, ale na rovinu řikám, že můj testovací
vzorek je jedna úsporná žárovka ;)

P.K.