Re: Stanley Meyer a jeho vodíkový reaktor ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Leden 22 17:59:01 CET 2012

 22.1.2012, 17:56:53

Volne energie je nekonecne mnoho, takze nejaka vrtacka nebo bruska je
tak nepatrna zatez ze se to nijak neprojevi.
Chova se to tedy presne podle teorie -> teorie je zpravna. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz