HDD, co se presne deje pri 'aktomaticke oprave vadnych sektoru' ?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Leden 22 17:21:38 CET 2012

VSE BEZ ZARUKY:)
ad 1) Tak uzivatel se rozhodne dozvi, ze je neco spatne. On ten disk
nebude IMHO cist a premapovavat jen tak od sebe, je to na popud
uzivatele - a ten se tedy dozvi, se precist nepovedlo. Navic bych
predpokladal, ze disk premapuje jeste v situaci, ze se mu precist
podarilo - jen ho to stalo uz hodne namahy (pokusu a opravovani pres
CRC)
Ad 2) No data budou poskozena. A CHKDSK to (pokud si pamatuji) oznami
(ktery soubor je hyn)
Marek