Re: Stanley Meyer a jeho vodíkový reaktor ?

APA navrhpcb na gmail.com
Neděle Leden 22 02:13:55 CET 2012

Mno, a vite to prislovi, ze vsichni vedi ze to nejde a pak se najde
blb, co to nevi a dokaze to? To mozna plati obecne - nejde tam vyjet
SUVckem a on tam chudak vyjel apod...

Podle me vsude kolem nas je spousta energie... Mimochodem Meyer se v
roce 1998 otravil v restauraci, udajne byl otraven...

Podle me je tu okolo nas mnoho moznosti nevyuzitych energii a vse co
dnes pouzivame jsou povetsinou velmi stare veci, zadne novinky...

----

Mimochodem, co rikate na tohle (jine tema, pro zmenu kanal History
HD): http://youtu.be/f14jQwA4qpc - lebka v tom muzeu je fake? Ta
teorie tam, ze to mohla byt nejaka genova mutace mi neprijde uplne
ujeta, kdyz zvazime, ze my jako lidstvo vime kulove