Pic Mikro C - začátečnická otázka

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Sobota Leden 21 19:19:32 CET 2012

Zdravim
V EDIT Project je nutne nastavit jak frekvenci tak osiclatory , tedy
pojistky. Ty se pak nacitaji do ASIX UP.
Narozdil od ATMELU pri spatne zadanych pojiskach je mozne PIC prepalit a
ten se rozbehne jakmile je vsechno OK.
Zacatecnicka chyba je budto v oscilaru ( nastaveny RC a pritom je tam je
krystal) a nebo MCLR PIN, doporucuji nastavit na digital pin misto
Master reset.
LK

Zdravím konferenci,