Dlouhe rozsveceni zarivek

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Leden 21 18:31:54 CET 2012

Tohle je to svetlo. Je to ta mensi verze na trubice 2x 13W.
Prevodnik umrel v te vetsi na 2x 26W, ale ta vypada vevnitr stejne,
jen ma vetsi prumer a musel bych ji fotit na strope.
http://www.volny.cz/labaj/Svetlo.jpg

Tady je ten prevodnik. Soucastek tam je tolik, ze by se tim snad
dala ridit i ta byvala ruska sonda k Phobosu.
http://www.volny.cz/labaj/Osram_prevodnik.jpg
http://www.volny.cz/labaj/Osram_prevodnik_soucastky.jpg
http://www.volny.cz/labaj/Osram_prevodnik_spoje.jpg

Je to rizeno nejakym zakaznickym nebo aspon preznacenych chipem,
tak je to blbe opravitelne.

Ze strany spoju jsou videt nektere nezapajene spoje. To ale neni ten
puvodni RoHS problem. To RoHS nebylo videt, jen tam ty vyvody
vubec nedrzely, daly se rukou vytahnout. Tak jsem to napred cele
propajel, ale nepomohlo to. Tak jsem pak zase nektere soucastky
odsal (to jsou ted ta nezapajena mista), abych je mohl zmerit
a zkontrolovat (jsou tam soucastky i pod temi trafy/civkami).

Moje soukrome ponauceni: Osram uz nikdy vice. Kvalita provedeni
velmi spatna, diky pouziti zakaznickych IO neopravitelne.

V tech ostatnich (bezproblemovych) svetlech jsou prevodniky Tridonic.
Takze ne noname na 'E', jak jsem omylem napsal v minulem mailu
(popletl jsem si to s jednim prevodnikem z linerarni zarivky, co jsem
mel kdysi v ruce).

Petr Labaj