LC etikety (trapas v Tescu )

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Leden 21 17:44:24 CET 2012

> Dneska jem byl s rodinou nakupovat v Tescu.
> Když jsme vycházeli ven, začal řvát rám u výstupních dveří, takže nás
> hned odchytla ochranka.
> Je to nepříjemný zážitek umocněný velmi neslušným jednáním ochranky...

Nepříjemné to je, ale jen z principu. Tzv. ochranka je nula, kterou je
třeba hned na začátku sejmout a umístit do patřičné úrovně. Kombinace s
pohrůžkou úhrady ztraceného času a medializace není od věci.

> No, pískal jsem já
>   Konkrétně stočený telefonní kabel v kapse.  V délce asi 3 m, prostě mi
> zůstal v bundě, když jsem něco někde dělal.
> Celé se to chovalo jako LC obvod, na který teagoval bezpečností rám.
> Zvláštní je, že jsem nepískal při vstupu do obchodu, ale jen když jsme
> vycházeli ... ?

Ano, taky se mi to stalo,  měl jsem v báglu velké klubko ethernetového
kabelu. Pískal jsem ale už ve směru dovnitř. Pravděpodobně je to na
hraně citlivosti, při otočení těla se změní prostorové rozložení pole a
je to.

> Co mě zajímá , na jakém kmitočtu "GDO" u rámu funguje. Ví o tom někdo něco?
> Existuje víc systémů, kmitočtů ? Je to vždy na principu LC obvodu a GDO ?

Pokud vím,  je to na  principu odsátí energie z rámu na určité
frekvenci. Holt se někdy to klubko trefí...

---
Jirka