LC etikety (trapas v Tescu )

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Leden 21 16:32:47 CET 2012

Původní zpráva ze dne 21.1.2012 od Šerých Jakub:

> Shodou okolností tenhle bazmek přinesl asi před 14dny na něčem z
> obchodu syn. Tušil jsem, že se to sundavá magnetem. Tak jsme to
> zkoušeli dvěma opravdu fest silnými magnety z HDD, ale nepodařilo se
> to přes to, že jsme se tomu věnovali minimálně půlhoďku. Takže
> myslím, že je to vůči zlodějům hodně odolné. Nakonec často s tím
> zápasí i samotní pokladní v tom sundávacím přípravku.

Tak já samozřejmě vůbec netuším, jestli všechny ty potvory jsou na
magnet. Může být daleko víc typů. Ale ten můj na magnet funguje.
Normálně magnetem z HDD to krásně jde. Stačí ho přiložit přesně proti
špičce trnu. Ale magnet z HDD funguje jen v některých místech. Daleko
lepší je neodýmový magnet s otvorem, podpořený ještě jedním magnetem.
S tím, že otvor v magnetu je na středu trnu.

Teď jsem se ještě koukal, že ta kónická trubička se nesmí posunout,
jen vnitřní trubička, ve které jsou otvory pro kuličky. Ono to i
cvakne, jak magnet přitáhne.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601