LC etikety (trapas v Tescu )

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Leden 21 15:55:13 CET 2012

Shodou okolností tenhle bazmek přinesl asi před 14dny na něčem z obchodu syn. Tušil jsem, že se to sundavá magnetem. Tak jsme to zkoušeli dvěma opravdu fest silnými magnety z HDD, ale nepodařilo se to přes to, že jsme se tomu věnovali minimálně půlhoďku. Takže myslím, že je to vůči zlodějům hodně odolné. Nakonec často s tím zápasí i samotní pokladní v tom sundávacím přípravku.

Taky jsme nakonec udělali BFA :-)

Jakub Šerých