Dlouhe rozsveceni zarivek

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Leden 20 19:04:59 CET 2012

Už dávno jsem uváděl, že platí kurs 1$ v číně = 100Kč u nás na pultě. A
platí to +- spolehlivě, u některých věcí je ještě velká přirážka daně z
luxusu. Tento kurs ale platil i v době, kdy dolar byl skoro za 40.

----- Původní zpráva -----
Od: <bosorka.p na seznam.cz>

Obavam se, ze na osram je dnes osram jen cena, nevim jak vas prevodnik, ale
osram si nechava el. predradniky vyrabet v provincii Che-pej v cine. Nejsou
nekvalitni protoze jsou cinske, jsou takove jake jsou a jake si osram
objednala a zaplatila.
Bohuzel za predradnik, ktery ma z fabriky v cine FOB cenu 4.99$ se u nas na
pulte plati 500Kc.

PB