Dlouhe rozsveceni zarivek

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Leden 20 16:13:55 CET 2012

 20.1.2012, 16:10:15

Ja se kdysi dostal kousek dal nez k premysleni, jen misto MOSFET jsem
mel IGBT. Bohuzel se mi nepodarilo, jednoduchymi prostredky zaridit to
vhodne casovani, aby to radne fungovalo i s modernima zarivkama T8.
Proto jsem taky psal, ze je to na maly MCU.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz