Dlouhe rozsveceni zarivek

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Leden 20 15:52:56 CET 2012

Neřekl bych, že jde o "hysterčení", pokud to někdo zatím nezkonstruoval
jako kurvítko, tím lépe. Je to ale spíš otázka času, až se globalizátoři
dohodnou, resp. ten globson, co vyrábí zářivky, koupí toho, co dělá
předřadníky...

Nicméně k technice: nemůžete lépe (ve vyšším rozlišení a světleji)
scanovat i ten QTP5? Co je tam za řídící obvod?

---
Jirka