Nabijanie 9V blokov NiMh akumulatorov

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Leden 20 15:51:21 CET 2012

Toto řešení také často používám. Kromě již zmíněného 34063 se dají použít i
různé superlevné měniče pro svítidla se sériově zapojenými LED. Integráč je
menší (např. SOT23-6) a tlumivka taky, takže je to i levnější.

PH

From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
Ano, to jsem znal dávno před Belzou. Nevýhody jsou tyto:

1) články nemají ochranný obvod, čili je klidně vybijete pod rozumnou
úroveň (třeba tím, že zapomenete měřák vypnout). Můžete ho samozřejmě
přidat...

2) jak jinými slovy uvádíte, potřebujete nabíječ s balančním nabíjením.

Prostě já jsem vyhodnotil jeden článek LiIon/LiPol do mobilu s měničem
jako lepší. Jde ale jen o můj názor...