Dlouhe rozsveceni zarivek

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Leden 20 14:56:44 CET 2012

No a abych z toho udělal nějaký závěr:

1) tip na ty Osram předřadníky možná navzdory svému odporu přece jen
využiju, ještě prostuduju rozdíly mezi jednotlivými typy.

2) doplním to  pochopitelně krokem DoDo/DoSiSa, takže to povede
minimálně ke zjištění, co je třeba napravit, v ideálním případě pak k
analýze a nakreslení schématu. Jen pevně doufám, že tam není MCU... Jak
jinak by se ale řešilo debilní "inteligentní" chování popsané větou
"automatické bezpečnostní vypnutí...po uplynutí doby životnosti
zářivky (EoL T.2)"?)... Jedině že by to nebyla  kontrola času, ale
parametrů.

3) chování popsané kolegou Vickem ve smyslu "nažhavení a zpožděný start"
je to, co je klíčové. Tak by se měly předřadníky chovat, pokud má
zářivka vydržet a uměl to už nějaký poměrně starý obvod tuším od IR. Teď
se mi nechce hledat, ale mám to někde snad i uložené... Jinak se mi
velice líbí třeba klasika s IR2153 na http://danyk.wz.cz/zarivk_p.html -
jako základ pro bastlení ideální, jen tam pochopitelně není zpožděný start.

---
Jirka