Re: Dlouhe rozsveceni zarivek

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Pátek Leden 20 14:14:24 CET 2012

Obavam se, ze na osram je dnes osram jen cena, nevim jak vas prevodnik, ale osram si nechava el. predradniky vyrabet v provincii Che-pej v cine. Nejsou nekvalitni protoze jsou cinske, jsou takove jake jsou a jake si osram objednala a zaplatila.
Bohuzel za predradnik, ktery ma z fabriky v cine FOB cenu 4.99$ se u nas na pulte plati 500Kc.

PB