Nabijanie 9V blokov NiMh akumulatorov

Mirek Prokop mirekpr na comar.cz
Pátek Leden 20 10:53:17 CET 2012

Pěkný stránka o náhradě 9V baterie, třeba se někomu bude hodit:
http://www.belza.cz/charge/battr.htm

Nabíječka na ní popisovaná a modifikovaná pro menší proud se již zřejmě
nevyrábí (není na stránkách HobbyKing). Náhradou je:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__7637__Turnigy_balancer_Charger_2S_3S.html

nebo případně varianta se vestavěným AC zdrojem:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__8247__Turnigy_2S_3S_Balance_Charger_Direct_110_240v_Input.html

Otázkou je, jestli půjdou jednoduše upravit na menší proud.

Jako náhradou 9V je použit tento Li-poly akumulátor (druhý odkaz je o
něco dražší ale expedovaný z DE):
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9028
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=13958

Conrad také dodává Li-Ion akumulátory v podobě 9V baterie s kapacitou
350 nebo 500 mAh:
http://www.conrad.cz/akumulator-9-v-350-mah-conrad-energy-li-ion.k251290
http://www.conrad.cz/akumulator-conrad-energy-li-ion-9-v-blok-500-mah.k251292

a také hotovou nabíječku: