Dlouhe rozsveceni zarivek

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Čtvrtek Leden 19 22:27:16 CET 2012

Zrovna jsem instaloval brachovi do garaze elektriku. Ma zarivkove teleso s
el. predradnikem (ve sleve za 300,- tak uvidime jak dlouho vydrzi). Teplota
v garazi byla 3-5 stupnu.Zarivka se rozsvitila napoprve a pak se na zarivce
udelala takova pekna zizala (prouzky) nez se zahrala. Ale kdyz se na tu
zarivku pri startu clovek nediva, tak nic nepozna. Nabeh na plny jas je
podobny jak u sporivek (vsak je to v podstate totez ve vetsim). Zrovna jsem
si rikal, ze by to mohli konecne povymenovat v praci abychom se zbavili
blikani.

PK