Dlouhe rozsveceni zarivek

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Leden 19 22:37:00 CET 2012

No ale preto som to pisal v suvislosti s tou mojou pozitivnou skusenostou. Ja viem, nie je to lacny spas, a tiez Vas to netlaci tak ako to vtedy tlacilo mna (lebo mne to svetielko nesvietilo vobec a chcel som ho a chcela ho aj moja lepsia polovicka :-) ); ale mohli by ste to brat trebars aj tak, ze si v tomto pripade roztopasne doprateje trocha luxusu... ;-)

No schvalne, ak na to do zajtra pomedzi rozne papierovacky financne-danovo-odporneho charakteru nezabudnem, mam v garazi klasicke 2x36W svietidlo ktore prave takto nechutne nekonecne startuje (a to od novoty), skusim zajst do toho kramu s tymi predradnikmi a kupim elektronicky aj do neho.

wek