Dlouhe rozsveceni zarivek

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Leden 19 21:55:12 CET 2012

> A preco nie?
>
> Teda netvrdim, ze to riesi problem, ktory naozaj moze byt aj v trubici atd.; len by ma zaujimal dovod toho kategorickeho odmietnutia.
>
> wek

Hmmm....protože bagr ;-)

Ne, vážně. Elektronikou se zabývám od nějakých deseti let, profesně pak
řekněme od 18 a už mi - nemůžu si pomoct - nějak občas leze krkem (ani
se neptejte, kolik mi je ;-) ). Dostávám se často do situace, že čím je
řešení jednodušší a klasičtější, tím ho víc chci. A nestojí za tím jen
výše zmíněný, možná lehce iracionální důvod, ale třeba i odolnost
takového řešení (=> životnost), menší produkce EM smogu atd.

Těch el. předřadníků mám i tak okolo sebe asi milión, často se v nich i
hrabu a tak docela vím, co odmítám. Jo, mohl bych si postavit nějaký
vlastní na "military" úrovni, ale není čas, ani chuť.

Takže tak.

Pro kolegu Baranku: ty trubice jsou nové, značkové a dělají to od
začátku. Mám pocit (jistota to není), že prastaré bolševické Tesla měly
sice hnusné světlo, ale tohle nedělaly.

---
Jirka