Dlouhe rozsveceni zarivek

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Leden 19 21:54:16 CET 2012

 19.1.2012, 21:44:42

Bezne zarivka startuje do 5 sec, typicka za cca 3-4 s. Nizka teplota,
treba v garazi tu dobu muze prodlouzit 2-3x.
Pokud je doba delsi, je nekde chyba, nejcastej vadny starter, nebo
"vycerpana" zarivka.
Blikani je normalni, ale u dobre zarivky by to melo byt tak 2-3x a
velice kratce.
Muzete zkusit elektronicky starter. Bud komercni, nebo i DYI.
Jednoducha zapojeni s tyristorem, ktera byla drive publikovana, ale s
modernimi trubicemi pracuji dost spatne. IMHO je to vhodna uloha pro
nejakej mini MCU.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz