Nabijanie 9V blokov NiMh akumulatorov

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Leden 19 15:46:47 CET 2012

Ale iste, moze to byt zaujimave.
Ja osobne som zvedavy na to, co zmeriate.

Tak ako tak plati, ze sa dnes uz takmer nic neoplati robit ako hobby z
dovodu setrenia casu alebo penazi - trh je natolko nasyteny lacnou
elektronikou, ze prakticky vsetko sa vyraba, takze clovek si moze doma
bastlit aj skutocne nezmysly.
Ja osobne pouzivam tuto vyhovorku, ked sa ma niekto pyta :)

J.S.