Nabijanie 9V blokov NiMh akumulatorov

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Leden 19 15:25:05 CET 2012

 19.1.2012, 15:18:26

Kdo si hraje nezlobi, ale jinak mi to prijde trochu jako kanon na vrabce.
Take mam nekolik 9V baterek, NiCd i NiMH, ale nikdy jsem se nijak
zvlast netrapil s jejich nabijenim. Zdroj proudu nastaveny priblizne
na hodnotu ktera je napsana na te baterce, k tomu V-metr, vypinam
vetsinou podle casu. Asi to neni idealni, ale zadnou s tech baterek
neprovozuji v rezimu, kdy bych z ni potreboval dostat maximum, at
kapacity nebo poctu nabijecich cyklu, takze jednoduchost vitezi nad
dokonalosti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz