OT viceklinovy remen

Koder Petr Koder.Petr na azd.cz
Čtvrtek Leden 19 15:00:57 CET 2012

PJ 4 - 762 prodávají snad i v kusovce, ale za horší cenu. Poštovné a balné, které Gufero účtuje, také něco bude stát.

Jinak obdobný sortiment má tuším Rubena a další prodejci, kteří tento sortiment přeprodávají.

Jiní výroobci třeba tady:
http://eshop.adoz.cz/detail/19519
http://eshop.adoz.cz/detail/70830

Petr