Trouba FAGOR 5H-803X

Martin Záruba swz na volny.cz
Čtvrtek Leden 19 11:37:45 CET 2012

Před cca 4-mi lety jsem koupil troubu FAGOR 5H-803X, je vidět třeba tady http://www.eleshop.cz/prodej/fagor-5h-803-x-5h-803x--181744 . Protože jsme stavěli, nebyl na ní moc čas, ale stále mě prudila touto vlastností: Jakmile se nahřeje na požadovanou teplotu, zastaví se ventilátor a zhasne světlo, takže vánoční cukroví peče žena s baterkou. Náhodou jsem tutéž viděl nedávno u známého a tento nedostatek nemá, po zapnutí prostě svítí stále.
Nemáte s ní někdo zkušenosti, zda to neřeší jen nějaká hmat na tlačítkách, popřípadě přehrátí programu?
Martin Záruba