RE: Dobíjení baterie a startovací agregát

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Čtvrtek Leden 19 08:12:30 CET 2012

rychle do lidlu, nabijecka/udrzovacka je zrovna za 500kc :-).
tedy v pondeli byla ...
t.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Stanislav Šmejkal
Sent: Thursday, January 19, 2012 8:09 AM
To: HW-news
Subject: Dobíjení baterie a startovací agregát

Přeji všechz hezký den,

řešíme s otcem následující problém. Stojí nám ve stodole starý traktor (Zetor
4011) s baterií 12V/160Ah a máme klasické problémy se startováním.

Na trhu jsou různé startovací agregáty od 3000 do 10000 Kč. Dále jsem zahlédl různé udržovací nabíjkečky, které malým proudem regenerují baterii, takže agregátu netřeba.

Teď jsem prolézal web, z agregátů nejsem moudrý a udržovací nabíječky asi neumím najít. Nemáte s tím někdo zkušenosti?

Díky všem za každou radu.

Standa