Reklamace HDD Seagate

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Leden 19 07:46:17 CET 2012

Tazatel má v ruce platnou? smlouvu se závazkem, proto není třeba vymýšlet 10 000 ,- Kč dopisy. Pokud si na to netroufá sám, měl by vyhledat právníka, ale rozhodně ne takového, který si účtuje za geniálně napsané varování před žalobou10kKč.
S pozdravem,
Miloš Dašek
P.S.  Pokud předseda zjistí, že se na poměrně jasném případu chce někdo přiživit, může náhradu stranám v nějakél poměru podělit, případně ji nepřiznat vůbec.