Reklamace HDD Seagate

Libor libor.kozak na tiscali.cz
Středa Leden 18 18:37:46 CET 2012

No obavám se že domluva s ním není možná,  disk už mám zpět doma,
poškozený není.

Dočetl jsem se že je nejlépe si nechat udělat znalecký posudek, a poté
to po něm vymáhat náhradu za disk a samozřejmě náklady na znalecký
posudek, případně to řešit přes rozhodce nebo soud. Sice se mi to
vzhledem k ceně disku a časové náročnosti nemůže vyplatit ale z principu
do toho pujdu alespon se mu to prodrazi. A prohrat si myslim ze temer
nemuzu, že jsem jasne v pravu.