OT: Nakupy mimo EU a posta - dotaz na aktualni situaci

JP dodo.hw na jnc.cz
Středa Leden 18 14:57:40 CET 2012

Tak po telefonu mi pani na celnici rekla, ze na baliku udajne byla
nejaka zluta nalepka, ktera znamena ze zbozi nebylo procleno a slo jen
pres sklad ktery je ve Svedsku. Nemam to tu ted po ruce, tak uvidime.

JP