Tzv regenerace NiMh?

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Úterý Leden 17 21:56:51 CET 2012

Ted jsem pri vybalovani po stehovani zjistil ze nejsem schopem mezi
desitkami NiMh dat dohromady 2 parovane kusy do fotacku - velmi
zamyslenihodne - tak jsem konecne prestal nabijet konstantnim proudem 1/10
C - 14 hodin a koupil zde vychvalovanou nabijecku IPC-1
http://www.gme.cz/nabijecky-nicd-a-nimh-akumulatoru/nabijecka-ipc-1-4xaa2600mah-4xaaa700mah-p751-623/

Jaky byl muj sok kdyz jsem zjistil ze4 ks 2000 mAh ktere jsem kdysi nechtene
tak trochu upekl  maji kapacitu 2x300 a 2x700 mAh (v LEDkovem svetle na kolo
se subjektivne jevily naprosoto OK)

Podle zasady - baterka ma jit do elektroodpadu zhuntovana jsem nastavil na
te nabijecce mod - refresh spocivajici v neustalem nabijeni a vybijeni - a
po 24 hodinach (umyslem bylo pokusit se zhuntovat i nabijecku dokud je v
zaruce ) mi ukazuje ze do vsech baterek je schopna nabit 1700 mAh

Je to skutecne zlepseni stavu baterek, blud,  nebo je to neco jako labuti
pisen ?

Je to divne ale s nabijeckami typu minus delta V a jejich vlivem na stav
baterek nemam zadnou zkusenost.

Zdravi Petr Kubac