OT: Nakupy mimo EU a posta - dotaz na aktualni situaci

Pikulik picom na volny.cz
Úterý Leden 17 21:39:52 CET 2012

V pátek mi přišla zásilka odeslaná letecky 11.11.11 z USA :-)
Hodnota 29$ clo 0 Kč
Základ pro vyměření DPH byl stanoven ve výši Kč 1193  :-(
570 hodnota zboží + 443 poštovné  + 180 celní deklarace
zaplatil jsem celkem 419Kč