Sablony pro nanaseni pasty (bylo LM5010 zkusenosti?)

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Úterý Leden 17 17:39:10 CET 2012

Treba v Progoboardu a asi i jinde Vam udelaji sablonu nezavisle na motivu
  za jednotnou cenu 2000,- (nevim proc).Kdybyste si kupoval jednotlivy
masky po 10 $,
tak se Vam asi rychle vyplati nechat si udelat vlastni sablonu s motivy  .
Fanda