OT: Nakupy mimo EU a posta - dotaz na aktualni situaci

Milos Sula sula na rps.cz
Úterý Leden 17 12:13:03 CET 2012

To je taky možné, bych mohl vyprávět.
Běžně se mě ptají na jedné poště co je United Kingdom za stát. Nebo co
to je Netherland.O tom jestli je ten stát v EU ani nemluvím, na to se
ptali vždycky mě.

Miloš