Re: 3 fazové měření

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Leden 17 10:46:09 CET 2012

Dobry den,

pokial mate problem merat male napatia mate dve moznosti. Bud
pouzijete nejaky sigma-delta prevodnik alebo prevodnik s dvojitou
integraciou na baze ICL710x. Vyrabaju sa aj typy na pripojenie k mcu.

Skor budete mat ale problem s tym senzorom. Je mozne ze na nizsich
prudoch nebude moc linearny, resp. moze menit prevodovy pomer, takze
bez kalibracie sa nezaobidete. Okrem toho musite riesit rozne prepatia
v sieti, vzajomnu fazovu pevnost a vf vazbu medzi fazami a meracimi
kanalmi, aby vam to neprerazalo a nevyhadzovalo istic. No je to na
dlhe badanie a vysledok je neisty. Avsak ani hotovy komercny modul to
nemusi mat vyriesene dobre a spolahlivo.

A.