OT: Nakupy mimo EU a posta - dotaz na aktualni situaci

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Úterý Leden 17 08:31:24 CET 2012

Me tak napadlo, to by mohli rovnou zacit vybirat 180+DPH z kazdeho
balicku treba z TME nebo Farnella. Kdovi jak se to na uzemi EU dostalo
a jestli to ti neschopni celnici v PL nebo UK proclili.....

KR