Re: 3 fazové měření

Úterý Leden 17 07:56:24 CET 2012

2012/1/17 HUDA volny <hudaklan na volny.cz>:
> Dobrý den,
> kolega má mlýn a staví si malou vodní elektrárnu.
> A přišel s tím, že by potřeboval měřit proud cca 25 A
> v jedné fazi a celkový třífázový výkon okolo 10kW.
>
> Na mě je to moc velké napětí a proud. Potřeboval bych
> poradit jak co nejjednodušeji a samozřejmě co nejlevněji
> ty hodnoty měřit.

Co to znamená "měřit" - zobrazovat na displeji, ručičkovém měřáku nebo
posílat do PC / MCU?

Nejjednodušejí s nějakým převodníkem třeba od Rawetu:

http://www.rawet.cz/cz/prev_ac/prevac_prehled.php?odkaz=prev_ac1?sekce=prev_ac&skryt=0

Ale určitě by to šlo levněji, resp. jak se to vezme, ten rawetí
převodník už je hotový se vším všudy i s galvanickým oddělením.
Naproti tomu, když si vezmete nějaký levný IO pro měření
proudu/výkonu, musíte tomu věnovat i nějaký vývoj a práce taky něco
stojí.

P.K.