Re: Re: rakousko: zakaz dovozu jaderne energie

bosorka.p na seznam.cz bosorka.p na seznam.cz
Pondělí Leden 16 18:56:27 CET 2012

2010 krize , a pokles prumyslu o 10%, prumer je ruznymi zdroji uvaden mezi 3500 az 4000GWh/rok
Nedokazali, ono totiz jde o rozlozeni v case , Rakousko ma nadbytek elektriny na jare tu pak vyvazi a naopak ma velky nedostatek elektriny ve spickach a vseobecne v dobe sucha. Tady si nepomuzete tim, ze usetrite v prumeru 3-5%, kdyz vam ve spicce chybi 20%.
Nekdo tu psal o 220kV z Dukovan,  podobna laina vede z Nemecka a nejspise i z Italie, Pokud by temito linkami nic neteklo tak nebude veky rozdil mezi Nigerii a Rakouskem, proud na pridel a jen nekdy.

PB