OT - RF ablace srdce

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Leden 16 15:26:37 CET 2012

Dne 16.1.2012 15:07, Pavel KREJCI napsal(a):
> Hm hm, u mne to testovani uspesnosti delali elektricky. Franta zaklepal
> do klavesnice a Pepa sledoval, co to dela.
Tak ono to z te zpravy tezko soudit - zrejme se test dela elektricky
(jak tam pisou ze vyvolali tachykardi) ale vyvolavaji to do zateze a ta
se zrejme dela chemicky - tzn. ze cloveka rozbehnou a pak mu rozhodi srdce

RTG pouzivali pri te operaci
> v '98 v '07 uz zadne nebylo. Meli tam to zamereni elektronicky +
> mapovani na CT model.
No to RTG nebylo porad - byly to jednotlive snimky - a urcite jsem nejak
zameren byl, protoze kdyz to fakt bolelo tak jsem se to nejak snazil
udejchat/vydrzet a to se jim nelibilo, ze prave jim rozhodim to zamereni.

Ale ja zrejme nebyl tak komplikovany pripad,
> protoze u me stacilo jit jen jednim trislem. Tlak mi merili normalne
> pres manzetu na bi/tricepsu. Fakt te palili pres hodinu cistyho casu?
no je to tam - me se to take nezda - protoze palilo to vzdy jen chvilku,
ale nejsem schopen odhadnout zda to treba pali az v uplnem zaveru - to
by ale odpovidalo zase tomu vykonu cca 25W - tim v chlazenem prostredi
(krev) neco ohrat bude asi chvilku trvat

> Jsem zvedavej jetli doma nekde najdu zpravu a jestli tam neco napsali.
> Ja byl celkove na sale kolem 5h ale ze by me palili takhle dlouho si uz
> nevybavuju.  UZ katetr jsem taky nezazil.  Co sledovali tim RTG?
Netusim, ale je mozne, ze to je treba jen dokumentace nebo nejake
dozamerovani - fakt nevim.