OT - RF ablace srdce

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pondělí Leden 16 15:07:02 CET 2012

Hm hm, u mne to testovani uspesnosti delali elektricky. Franta zaklepal do
klavesnice a Pepa sledoval, co to dela. RTG pouzivali pri te operaci v '98
v '07 uz zadne nebylo. Meli tam to zamereni elektronicky + mapovani na CT
model. Ale ja zrejme nebyl tak komplikovany pripad, protoze u me stacilo
jit jen jednim trislem. Tlak mi merili normalne pres manzetu na
bi/tricepsu. Fakt te palili pres hodinu cistyho casu? Jsem zvedavej jetli
doma nekde najdu zpravu a jestli tam neco napsali. Ja byl celkove na sale
kolem 5h ale ze by me palili takhle dlouho si uz nevybavuju.  UZ katetr
jsem taky nezazil.  Co sledovali tim RTG?

PK