USB nabijecka

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Leden 15 21:44:28 CET 2012

Z DX mame 2 kusy tohto
http://www.dealextreme.com/p/ultra-mini-usb-power-adapter-charger-eu-plug-110-240v-ac-26753
Ma ale udavanych iba 500mA.. Oba su funkcne cca rok, rozobrat to ide
miernym nasilim, ale bez poskodenia - da sa vylupnut celo, je prilepene,
ale povoli, cela DPS sa potom vytiahne von. Vo vnutri to vyzera ako
ktorakolvek spinana nabijacka k mobilu. Schemu som nerozkresloval, ale
delic pre snimanie vystupneho napatia sa da lahko najst a aj vymenit v
nom odpor, ak sa niekto chce hrat s miernou zmenou vystupneho napatia.

miro