USB nabijecka

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Neděle Leden 15 19:22:45 CET 2012

Moc nabijecek jsem z DX nekupoval, ale to co jsem mel, nestalo za moc.
Radeji bych koupil neco v CR, kde je snad jeste nejaka sance, ze to neni
uplny smejd a neznici Vam to pripojene zarizeni, az to zacne horet:
http://www.soselectronic.cz/?str=371&artnum=110398
Stejnou nabijecku mam z Lidlu, kde ji prodavali pod nazvem Silvercrest.

Martin Hanek